قصص سكس ساخنة نيك جارتى المتجوزة بعنف

0 views
0%

قصص سكس ساخنة نيك جارتى المتجوزة بعنف

قصص سكس ساخنة نيك جارتى المتجوزة بعنف, قصص سكس مع جارتى المحرومة من النيك وكيف جبت كسها تحت زبى الجبار قصص سكس عربى نيك مصرية مولعة فى طيزها وكسها بتفاصيل ساخنة قصص سكس مصرى مع جارته المحرومة

اسمي رامز حاليا انا 25 سنه القصه بداءت قبل 4 سنين كان عندي وقتها 21 سنه
انا من محافظه اسكندريه وجت ناس تسكن عندنا ف العماره كانت ست واسمها سناء ودا مش اسمها الحقيقي او اي اسم هيتم ذكره سناء جت مع جوزها وابنها جوزها 37 سنه وابنهم ياسر 10 سنين اها نسيت اقول سناء عندها وقت ما بدائت قصتي معاها كانت 27 سنه سناء عباره عن عن جسم زي ما قال الكتاب متقسم وبزاز كبيره ومرفوعه ووسط مظبوط وطيزها اللي كانت كبيره محدش يقدر يبعد عينو عنها شفايفها منفوخه ولونهم لون الفراوله
بدايه تعارفنا كانت بعد شهرين من وجودها عندنا ف العماره كانت راجعه من برا وانا نازل وكانت شايله حاجات كتير
وباين عليها الارهاق جامد ومش هتقدر تطلع السلم بيهم انا ساكن ف الخامس وهيا تحت مني ف الرابع يعني
فا طبعا انا شايفها وانا نازل سلمت عليها ولو عرضت عليها المساعده ووانها مش عاوزه تتعبني ف الاخر اخدت الحاجه وصلتهالها فوق وشكرتني وسبتها بدانا نقرب اكتر ونتكلم ونهزر ف يوم كنت بتكلم في التليفون مع واحده وبهزر معاها بسفاله وسكس وهيا كانت عندنا وللحظ كانت قاعده جنب باب اوضتي وسمعتني
خلصت المكالمه وطلعت سلمت عليها وعلي سبيل الهزار ردت قالت عم الحبيب
هزرنا وضحكنا وعدا اليوم تاني يوم طلعت علشان انزل اغيرلها الانبوبه ونزلت شقتها ودخلت روحت اركبلها الانبوبه ولسعادتي ان الانبوبه ف مكان محتاج اتنين علشان يملكوها علشان تدخل مكانها وجت جمبي ولزقت جمبها فيها واوووف ع جسمها الطري قشعر جسمي من سخونيته انا زبي وقف وهاج ع الاخر
اتعمدت اني اتعطل علشان اطول معاها ولقيت نفسي بحطها قدامي وانا وراها بجمب ولازق فيها ووزوبري راشق ف طيزها هيا طلعت تهنيده مكتوبه اااه وبحجه اني بزق الانبوبه كنت بتعمد ارشقو ف فلق طيزها واضغط اكتر بس للاسف مطولناش كتير والانبوبه اتحطت مكانها وانا زوبري طالع من فلقه طيزها باين انو وااقف وهيا بصت عليه وعملت مش واخده بالها
وانا طالع بقولها همشي انا قالتلي استني اعملك حاجه تشربها وبعد الحاح قعدت
وجابتلنا عصير وقعدت جمبي وانا كنت لسه هايج عليها وزوبري لسه واقف وهيا كان باين عليها انها هاجت
افتكرت موضوع البنت اللي كلمتها وقالتلي اي اللي قولتو للبت دا يا سافل وبضحك
فاقولت اتجراء واشوف رد فعلها
فا قولتلها اصلي ببقا هايج من اقل حاجه وعاوز علطول مبيعطلش
فا لقيتها رقعت ضحكه شرمطه قولت بس كدا الكلام هيحلو وبداءت احكيلها عن دي ودي وعملت اي وتجاربي اللي مكانتش كتير وانا مسبتش فرصتي ف اني اجس نبضها وسالتها علي سبيل الهزار
انتي عطلتي بعد ياسر وشكرا كدا المكنه وقفت فا ضحكت وقارلتلي اتلم
وفضفضتلي وقالتلي انها جايباه بالعافيه وان جوزها من الشغل للنوم ومن النوم للشغل ولو حصل معاشره بيجيبهم وينام ومبتكنش وصلت للنشوه ومبتتمتعش وبتريح نفسها بايدها وانا فاروحت قولتلها ياريتني كنت ايدك وضحكت
والعلاقه اتطورت بنا بسرعه ومبقاش في حواجز بيني وبينها
واليوم عدا وقررت اني انيكها
تاني يوم كنت نازل وقابلتها هيا واختها الكبيره سمر 35 سنه سمر دي طيزها مدوره ومرفوعه وبزازها مش كبار اوي بس يهيجو اي زب عليها ومليانه شويه سلمت علي سناء وعرفتني ع اختها طبعا
بعد ما سمر روحت سناء بعتتلي اعمل معاها حاجه ونزلتلها وكانت عاوزه تنقل دولاب واول ما نزلت لقيتها لابسه جلابيه بيت خفيفه ومقسمه كل حته فيها طيزها كانت هتطلع من الجلابيه انا صفرت وقولتلها اي الجمال دا وعاكستها شويهه وقالتلي عاوزاك تنقل معايا الدولاب قولتلها ماشي وبننقل الدولاب وسابت الجمب بتاعها لانها جمب الحيطه وجت الجنب التاني تزق معايا والمكان ديق ولازقه بصدرها كلو ف ضهري وكل ما تزق اعمل نفسي بزق علشان تحضن فيا اكتر واوووف جسمها نااار وبزازها ملبن اقترحت نبدل الاماكن احسن علشان نعرف نزق الدولاب وبصراحه انا كنت عاوز ازوق زبي في طيزها الجلابيه خفيفه وسيكسي فيها وطيزها تجنن
وبدلنا وطبعا بتزق وانا بزق بس مش لامس فيها وبعمل اني بزق وكانت مفضيه الدولاب علشان يبقي خفيف فا لمحت اندارتها وكان زوقها فاجر فا بصيت وبقولها دا انتي زوقك فاجر نيك
ضحكت وقالت بطل قله ادب قولتلها بس بصراحه الاسود دا هيبقي فاجررر عليكي وانتي جسمك لوحدو حكايه
ضحكت و قالتلي يلا نزق الدولاب خلينا نخلص وانا بزق روحت لازق فيها وزبي كان شادد وهيا سانده بايدها ع الدولاب ومرجعه طيزها شويه وانا ما صدقت بضغط بزوبري ف طيزها واحنا بنزق الدولاب وهيا بقت ترجع بطيزها علي زوبري اووووف هيجتني وطيزها مولعه وبتطلع نار وانا راشقو في فلقه طيزها شويه ولقيت جسمها بقا مرخي وحسيت انها هاجت بقت بتزق الدولاب اي كلام وبترجع بطيزها علي زوبري وبترقص طيزها
انا زوبري ولع وروحت سايب الدولاب وعلطول روحت قافش ف بايدي علي بزازها وهي اول ما فعصت ف بزازها طبع منها احلي اححححح روحت حااضنها من ورا ورشقت زوبري كلو ف طيزها وايدي بتدعك بزازها من جوا الجلابيه اووووف بزازها طريه وحلمات بزها واقفه وكبيره وانا بقرصها ف حلمه بزها وبتقولي اااااه ادعك اوووي اقرصهم اوووي اعصررررهم اووووف وانا وانا ببوسها من رقبتها وايدي بتفرك بزازها وايدي التانيه بترفعلها الجلابيه وبحط ايدي علي كسها من فوق الاندر وهنا لقيتها بتقولي ااااااااااه من زمان محدش لمسو ااااححح ادعك وافشخ كسي
ادعك وقطع زنبوري وكسها الاندر غرقان من افرازتها وكاانت هايجه انا جبتها ونيمتها علي السرير
وبقلعها الاندر وشوف كسها ااااحححح كس منفوخ وشفايفو بتلمع من افرازتها وانا هجمت علي كسها وبمص فيه وهيا بتصوت وبتزووم واححح افشخ كسي اااااه الحس اوي الحس جااامد الحس كسي التعبان وانا هاجم علي كسها بجنون بمصووو وبلحسوو بلساني وبزغزغ زنبورها بلساااني وهيا اححححح اااااه كسي مولع طفيه الحس اويي اوووف اححححح نيك كسي بزوبرك نيك كسي جامد عاوزه زوبرك ف كسي احححح وانا هنا طلعتلها زوبري وبتقولي احححح دا اكبر من بتاع جوزي ااااااه زوبرك هيقطع كسييي اححح
قولتبها مصي شويه وقبل ما اكمل الكلمه هجمت علي زوبري وبلعتو ف بوقها اححح كانت محترفه مص شرموطه مص
وانا كنت موللع وهايييج قالتلي دخلو بقاا كسي شرقان عاوز زبك دخلووووو
وانا روحت مدخلو بعنف مره واحده وهيا اححححححححح اااااه كسييي ولع ااااه نيك كسي نيك اوووي وانا اقولها انيك كسك ازاي تقولي دخلووو كلوو جوا كسيي دخلووو وافشخ كسييي ااااه بقولها اهو يلبوه في كسك جامد
اااااااه انا لبوه نيك اللبوه افشخ اللبوه قطع كس اللبوه انا شرموطه وبتناك من زبك احححححح نيك كسي اوي يلا اوووي نيك الشرموطه بزبك وافشخها وانا بنيك الشرموطه وبرزع فيها وهيا بتصووت احححح اووف نيك اوي نيك جامد انا متناكه لزبك ولبن زبك نيك اوي نيييك افشخ كسي اححححح
وقعدت انيك فيها تلت ساعه وجبتهم علي بزازها
انتظرو الجزء الجاي وحصل اي بعد كدا مع سناء

Date: أكتوبر 16, 2020

اترك تعليقاً